Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nenad Čanak: Možda je bog stvorio svet, ali su Vojvodinu stvorili Vojvođani

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 10 jul 2011 14:36
Dušanb(r)e
Koliko se meni čini Vojvodinu su stvorili lički komunisti, takvi kao ti i tvoj tata, jer do 1945. g. Vojodina se zvala "Srpska Vojvodina", ili "Vojvodina Srbija". Od 1945. g. komunisti je do današnjih dana otimaju od Srba sa željom da je predaju Habsburgovcima. No pasaran!
Preporuke:
90
3
2 nedelja, 10 jul 2011 14:41
jk
Šta je to "vojvodjanin"? Stanovnik "Vojvodstva Srbija i tamiškog Banata" iz vremena 1849-1860.god. ili se misli na drugo razdoblje kad je postojala, 1974-1989.god? Stvarno dug istorijski period.
U ovom drugom, autonomaši su, ovde pomenutu Frušku Goru, skoro ustupili strancima za odlaganje otpada a sad je problem da se zemljište vrati vlasniku. Kao što se ništa ne vraća vlasnicima - od nekretnina do zemljišta. I najveće otvoreno pitanje - "gospodo" autonomaši - Baranja, jer Vojvodsto Srbija se sastoji od četiri pokrajine a ova četvrta je od vas zaboravljena ili možda mislite da joj priključite ostale tri u nekoj vašoj podeli?
Neće to tek tako ići. Ni kancelarija u briselu neće pomoći kao ni spuštene obrve nenada čanka.
Preporuke:
68
1
3 nedelja, 10 jul 2011 14:41
Živorad
Koji glup zaključak, o Bože!
Preporuke:
45
1
4 nedelja, 10 jul 2011 14:47
Hromikonj
Da li ce neko, konacno da zaustavi bucmastog firera, mozda su i njega napravili Vojvodjani, a mozda i Licani, tko ce znati.
Preporuke:
73
1
5 nedelja, 10 jul 2011 14:52
deus ive naqtura
ko radi,stvara, pravi greske.
vojvodina je odradjena gotovo savrseno.
panonsko more,bogatoo,posteni vredni ljudi,dobar polozaj i dobra klima.srpska sparta,srpski jova,srpski branko i jos cuda.
ali,svakom tvorcu desi se greska.
treba li dalje.
Preporuke:
35
2
6 nedelja, 10 jul 2011 15:36
pavlehn
Ovaj veseli Licanin zna da je Vojvodjanin a ne zna da je Srbin.
Preporuke:
71
1
7 nedelja, 10 jul 2011 15:53
Tvrtko
Ne svidja se coveku, kad bi nekako mogao, on bi od SPC oduzeo i ovo sto danas imaju. Sta ce im, sve sam klerofasista, demokrate i ovi iz LSV, treba da imaju. oni bi to znali potrositi, a ovi veze nemaju.
Preporuke:
49
1
8 nedelja, 10 jul 2011 17:04
dEvolucija
Bog je stvorio vojvodinu a Tchanack und Kostresch su nastali evolucijom.
Preporuke:
45
0
9 nedelja, 10 jul 2011 17:36
Nosradamus
Chanak je zaboravio pojasniti na koje Vojvodjane misli.Da li na one nemacke i madjarske kvislinge, koji su u 2 ratu ubijali srbske domacine, da li na njihove potomke, ili mozda na desetine hiljada Licana i Bosanaca kolonizovanih nakon 45 od sina nasih naroda i narodnosti, Joske Broza.Al u tom slucaju upada Chanak u zamku, jer po toj logici i ja ako prozivim 50 godina na Marsu, postajem Marsovac.Jos jednu stvar je zaboravio naglasiti austrijski lakej, a to je zastita vojvodjanske kulture od srbskog divljastva, zatim jezika, istorijskih tekovina.Ali verujem da ce se mali firer dopuniti, poenta je Vojvodina Vojvodjanima, Bosna Bosancima, Mars Marsovcima i nije vazno da takva populacija postoji samo u Holivudu.Ako je firer rekao ima da ima - nema da nema.
Preporuke:
43
1
10 nedelja, 10 jul 2011 17:49
zagađenje
u tihoj samoći u sam smiraj dana,
dok vetar šumi vrh zelenih grana,
panonskom ravnicom jurcaju se kere,
uz tarabu stisnut nenad čanak..razmišlja.
Preporuke:
54
1
11 nedelja, 10 jul 2011 18:28
Efendum čika Jova iz Beča
Eto ko je sa Tadićem u koaliciji, u predizbornoj kampanji na bini "lički opanak" obukao frak(tako je izgledao) a Tadić egzaltiran grli li grli i šta se čudite sada u kakvom je stanju Srbija.
Biće i gore, za evropsku Srbiju I EVROPA I KOSOVO...sa Čankom i Tadićem , au previše !
Preporuke:
41
1
12 nedelja, 10 jul 2011 19:30
john the rebelator
"MARŠ SVETOZARA MILETIĆA"

Or'o klikće sa visine,
na njeg' o'zdo kevću psine.

Ne boj nam se, sivi tiću,
mi smo s tobom, Svetozare Miletiću.

Kad izvesni kucne čas,
zovi samo, evo nas!

Dosta besmo mi robovi,
treba da smo slobodni.

Ne boj nam se, sivi tiću,
mi smo s tobom Svetozare Miletiću.

Kad izvesni kucne čas,
zovi samo evo nas!


Naprijed, Šajkaši - Živjelo Srpsko Vojvodstvo!
Preporuke:
42
3
13 nedelja, 10 jul 2011 19:51
Spetsnaz
Sta je ko stvorio lako se vidi , ali nije isto voziti motorne sanke i rasturati drzavu .
Preporuke:
35
1
14 nedelja, 10 jul 2011 20:12
Danski Srbin
Originalna fraza glasi: BOG JE STVORIO SVET A DACMENI HOLANDIJU.
Kradjom i prigodnom upotrebom ove fraze, plagijator je jos jednom pokazao da je njegova politika plitka k´o canak.
Preporuke:
45
1
15 nedelja, 10 jul 2011 20:23
aleksandar
Tito je "to" stvorio.
Jedina prava istina.
Ovo čudo i pokor stvorio je drug Stari.
Ne znam samo koga ovaj vredni i predani Titov pionir farba.
Preporuke:
29
2
16 nedelja, 10 jul 2011 21:27
Novi Sad
Na sve ove gluposti gospodja Ljubomirka Krkljuš, profesor istorije na Pravnom fakultetu u NS imala je fantastičan odgovor - Ja nikako ne mogu biti vojvodjanka, mogu biti samo vojvotkinja!
(profesorka je penzionisana da bi "studenti" mogli da završe pravne nauke - bez muke a bogami i bez znanja.)
Preporuke:
58
1
17 nedelja, 10 jul 2011 23:35
SJ
Ni cudno sto ne zna istoriju, ona se uci od 5-og razreda osnovne skole.
Preporuke:
10
0
18 nedelja, 10 jul 2011 23:45
Visarion
Ko si bre ti.Nemce smo isterali posle rata.Bili uz Hitlera ali su to njihova imanja.Ima da se vrate Nemci pa kad oni budu namireni onda grofovi čija su bogstva oteta.A golanferi koji su došli iz
Hrvatske, Ličani i ini da se vrate u Hrvatsku a ne da se prave kao da su oni deo toga vojvodstva.-Bilo je tu Srba ali Čanci nisu iz Vojvodine.Ta igra sa svojinom mora da prođe.Svaki čanak može da se razbije i baci kad zarđa.A ovaj je zacrnio od rđavosti i lupetanja.Natrag U Liku.Otuda je Srbija , kad naiđe izgibija dobijala nove žitelje i bili su najbolji Srbi.Vojvodina je po nekima udarila u glavu.
Preporuke:
15
2
19 nedelja, 10 jul 2011 23:56
PERA
Pogledajte samo sliku svaki SS oficir bi mu pozavideo.
Preporuke:
15
0
20 ponedeljak, 11 jul 2011 00:03
Visarion
Pa šta.I Liku su stvorili Ličani pa je sada Hrvatska.Što tamo odakle potičeš ne tražiš prava,Hrvati su vam sve oteli i ti ne smeš da pisneš.Tvoji Ličani su bili najbolji Srbi u istoriji.Tebi je čankolizaštvo u bogatom i obrazovanom vojvođanskom svetu udarilo u glavu.Vidla žaba gde se konji kuju.To je fin narod.Ume da stane na branik al ume da zalegne kad je u Srbiji gusto.Došao likota da muti srpske vode. Natrag u Hrvatsku ona ti je učinila mnogo više nego Srbija.Nanjupalo se para svojim smicalicama, pa pobesnelo.On Vojvođanim? Nema Ličanina da je čankoliz kao ti.Idi u Nemačku kad si borac za pravdu pa vrati Nemce ,koje smo oterali.Bili dobri domaćini .Vrati grofovska imanja, pa da zborimo o pravdi.A to što si kao golamfer zagrabio i od čega si pomanitao okači već jednom o klin. Da u čanak ne sipamo vrelu klin čorbu ličku da te otreznimo.Ne smeš od Hrvata, pa navalio na Srbe.E neće moći ove noći.Čućeš i videćeš
Preporuke:
15
1
21 ponedeljak, 11 jul 2011 00:17
zamena teza , manipulacija fasisticka
nisu vojvodjani , nego srbi
Preporuke:
17
1
22 ponedeljak, 11 jul 2011 01:19
Senka
Ne mogu da shvatim da ona ista fora od prije dvadesetak godina koju su Slovenci i Hrvati iskoristili za svoj separatizam , price o ekonomskim razlozima separatizma - jos uvijek prolaze i niko na njih ne reaguje kako treba. To isto sada Canak radi.Dokumentovano je da Canak podrzava hrvatske pretenzije na srpsku teritoriju- nije kaznjen za to. I ne samo da nije kaznjen za tako nesto nego i dalje efikasno rovari protiv drustva u kojem zivi. I niko ne reaguje, kako je to moguce?
Preporuke:
17
1
23 ponedeljak, 11 jul 2011 01:26
Goran
Vojvodjani stvorili Vojvodinu bog stvorio Srbiju a Canak nastao od Tadica.
Preporuke:
14
1
24 ponedeljak, 11 jul 2011 01:32
Bački agronom
U mojoj opštini, glavni ligaš je rođen na iznad 750m nadmorske visine??!!! Pitam ga: Što vas ne podržavaju autohtoni Vojvođani ????
-Sleže ramenima !!!????
Održim mu čas istorije, i lepog ponašanja, al i dalje on ne "konta"!!??
Nije hendikep vođe što je Ličan, već što je nepopravljiv boljševik!!
Veliki vezir Iznogud-kalif umesto kalifa??
Navijam za naše sportiste, radujem se kad se intonira Bože pravde!!
I da podsetim: Ne traže mi državljanstvo kad vadim ličnu - u našoj maloj opštini:-)
Preporuke:
17
1
25 ponedeljak, 11 jul 2011 05:23
Sta nam samo rade Titovi nekadasnji pioniri
Ovaj beskrupulozni politicar, bez imalo stida, iskoristava regionalna neslaganja, i rizikuje dalje cepkanje ovog naroda, SVE U SOPSTVENU KORIST! OD TAKVIH NEMA GORIH!

Samo mi Srbi mozemo biti tako odvratni i necasni da dopustimo sebi da zaboravimo ko smo i sta smo! Samo medju nam je bilo onih koji su docekali raspad Jugoslavije, a da NISU ZNALI sta su, i samo medju nama je bilo roditelja koje su deca odjednom zaptala "STA SMO MI"! Odvratno i tako gadno da i se ni djavolu ne bi moglo pripisati!

Samo cu jedno reci, za ovakvo Srpstvo se nasi preci NISU TREBALI BORITI. Trebali su se predati, i makar udobno ziveti, jer ovo potomstvo NIJE vredno njihove patnje.
Preporuke:
10
1
26 ponedeljak, 11 jul 2011 05:37
Ocigledno
Srpski narod je suvise ispran, suvise nespreman da brani svoj identitet i kulturu, suvise 'Iz-Tito-pionirisan' da haje za Boga, veru i narodnost, da bi opstao sa bilo kakvim granicama. Srpskom je naordu, ovakvom kakav jeste, potrebno jedno 50 godine INTEZIVNE nege i terapije, kao i kulturne RE-edukacije o tome ko su i sta su (iako mozda mnogi to vec znaju, ali, na zalost, ocigledno ne osecaju puno za to) u jednoj drzavi bez IKAKVIH podela. bez opstina, bez klubova (ne daj Boze, sutra cemo mozda imati i sahiste t.j. 'Sahiste' i 'Fudbalere' ili, akos su europejci 'Football-ere' i.t.d.). Kako drugacije resiti ovaj problem?

U normalnim zemljama je sramota reci da niste ono sto jeste! Pa i NAJGOREM NEPRIJATELJU bi se zgadile takve izdajice. Nijedna pametna zemlja takve pridoslice-izdajice nije drzala u zivotu nimalo duze nego potrebno.. Zasto? Zato sto je izdajica UVEK izdajica.
Veliko ti hvala druze Tito na svemu sto si za nas ucinio! Od nas si narode napravio! Svaka ti 'cast'!
Preporuke:
11
1
27 ponedeljak, 11 jul 2011 05:48
"Tragovi im smrde necovjestvom"...
Sve receno. A ko prati smrdljive tragove, smrdece i njegovi..

Birajte Srbi, vi koji ste JOS UVEK SRBI, i JOS UVEK NISTE IZABRALI. Birajte, ili nestanite kao Srbi, i postanite prokletnici i zdajice koje su neki od vas vec postali.
Preporuke:
14
1
28 ponedeljak, 11 jul 2011 08:25
Angel
"Gospodin Šicer je naredio"...

Nego Čanak, di su naši novci? Jesul to naši novci kod tebe?
Preporuke:
16
1
29 ponedeljak, 11 jul 2011 08:56
N.N.
Da smo mi normalna država ovom bi odavno bilo sudjeno
Preporuke:
12
1
30 ponedeljak, 11 jul 2011 09:10
Božo Bjelak
Samo vi osvrtači pjevajte pjesme, motorista radi svoje, umjesto da je već davno u zatvoru.
Preporuke:
11
0
31 ponedeljak, 11 jul 2011 09:30
Srpkinja, svejedno odakle
Zna li neko šta je stvorio lično Nenad Čanak? A odavno uzima, i od Beograda i od Novog Sada, kad god mu se pruži prilika i od "kontroverznih biznismena". Jedino što je stvorio i što uporno stvara je omraza medju stanovništvom, kako čitave Srbije, tako i njenog dijela Vojvodine. Pišem ijekavski, valjda Čanak nije zaboravio da su i njegovi Čanci tako pisali dok se nisu uselili u Srbiju, u Vojvodinu koju bi sad da otimaju Srbiji. Široka im bila Lika, neka se vrate ako im se ne dopada u Srbiji.
Preporuke:
19
1
32 ponedeljak, 11 jul 2011 09:38
VANU
Vojvodina je prihvatila da uđe u savez sa Srbijom ali pod odrđenim uslovima!!
Ti uslovi se ne poštuju niti se primjenjuju.
Ako i dalje bude ovako, Vojvođani će krenuti putem samoopredjeljenja!Imamo legitimno pravo na to!!
Preporuke:
3
26
33 ponedeljak, 11 jul 2011 09:51
Jasna Simonović
Imovina treba da se vrati svakoj osobi, a ne Vojvodini...neće valjda još jednom da ljude pokradu...Te FNRJ; te SFRJ, te SRJ, te SCG, te Srbija, pa još i Vojvodina...koji to put?

ps Vojvodinu nisu gradili samo Vojvođani (izvin'te kad moram ovako neprirodno da se deklarišem da bi me razumeli!)...Vojvodinu sam gradila i ja...Pokraše me Hemofarm Vršac-GmbH preko Sremske Kamenice...Ne haje ni bivši Babić ni sadašnji gdin Nemac direktor ...
Preporuke:
8
1
34 ponedeljak, 11 jul 2011 10:02
Vlada
Problem je što u ovakvoj Srbiji svaki lakrdijaš dobija na značaju.
Preporuke:
11
1
35 ponedeljak, 11 jul 2011 10:20
Nezavinsa Vojvodina = nestanak Srba
Čanak je elokventno brbljalo. To koliko su 'Vojvođani napravili Vojvodinu' najbolje se shvati kada se zapita gde bi Vojvodina bila da Srbija nije pobedonosno okončala Prvi svetski rat. I gde bi vojvođanski Srbi bili. Ko u to sumnja neka postavi sebi pitanje: gde su danas Srbi u Mađarskoj i Rumuniji? Toliko o Čankovoj elokvenciji.
Preporuke:
16
1
36 ponedeljak, 11 jul 2011 10:30
Antonije
Slazem se, sve cemo TI vratiti al`PRVO ti i tvoji puleni a i naredbodavci DA VRATITE (s kamatom) sve sto ste dobili iz budjeta CELE SRBIJE.
Pa kad se racuni poravnaju da vidimo: STA je TVOJE a sta je NASE...
Preporuke:
9
2
37 ponedeljak, 11 jul 2011 10:38
@ Dušanb(r)e I
Nisam nipošto vojvođanski separatista, ali bih ipak malo korigovao vaše tumačenje. Suočeni sa mađarizacijom, Srbi su na Majskoj skupštini 1848. godine samostalno proglasili Srpsku Vojvodinu (Srem, Bačka, Banat i Baranja). Posle poraza Mađarske revolucije, odlukom autrijskog cara 1849. godine proglašeno je 'Vojvodstvo Srbija i Tamiški Banat', zatim ukino dve godine kasnije, da bi Banat i Bačka bile priključene Ugarskoj, a Srem Slavoniji. Velika narodna skupština 1918. donela je odluku o otcepljenju Banata, Bačke i baranje od Austrougarske i njenom pripajanju Srbiji. U kraljevini područje je bilo izdeljeno na okruge, županije, oblasti pa banovine (Podunavska banovina). Dakle nije tačno da je termin 'Srpska Vojvodina' bio u opticaju do 1945. godine. Šta više, on je postojao svega par godina u 19. veku. Ali jeste nedvosmisleno da u istorijskom i državno-pravnom smislu Vojvodina nesumnjivo integralni deo Srbije.
Preporuke:
12
0
38 ponedeljak, 11 jul 2011 10:45
Živorad
Nije mi jasno, zašto se Čanak ne vrati u Hrvatsku pa da tamo pravi autonomije.
Kako to da jedan došljak iz Hrvatske umišlja da one samo Srbiji trebaju???
Preporuke:
15
1
39 ponedeljak, 11 jul 2011 10:50
@ Dušanb(r)e II
Za vreme II svetskog rata, Vojvodina je bila izdeljena između fašističkih sila, Nemačke, Mađarske i NDH. Partizanskom pokretu treba stoga odati puno priznanje što je ovo područje ne samo oslobodila od nacističkih hordi, nego i vratila u sastav Republike Srbije. Nije li i to istina? Odgovor na pitanje: zašto kao autonomiju, a ne kao integrisano područje? treba tražiti ne u nekom navodnom 'antisrpstvu' KPJ, nego u težnji da se izbalansiraju nacionalni uticaji u višenacionalnoj Jugoslaviji. Da je KPJ zaista vodila antisrpsku politiku, onda ne bi: 1) proterala Nemce, i 2) naselila Srbe iz nerazvijenih područja. Stoga je ovo optužba lišena osnova. A to što se dezintegracioni procesi protežu do danas, pre treba tražiti razloga u Briselu, Vašingtonu, Berlinu i Vatikanu nego u Beogradu. Još jedan dokaz: otkud se sada pojavljuje i šumadijski partikularizam, gde je tu uloga KPJ?
Preporuke:
9
0
40 ponedeljak, 11 jul 2011 10:50
Ljakse Bre
Doći će i sezona čvaraka...
Preporuke:
7
1
41 ponedeljak, 11 jul 2011 11:19
@VANU
A pod kojim je to tačno uslovima, moliću vas lepo, Vojvodina 'prihvatila da uđe u savez sa Srbijom'? Gde ste pronašli te 'uslove'? Gde ste pronašli taj 'savez'? U kojem dokumentu? Nema tog dokumenta, jer on ne postoji niti je ikada postojao. Vojvodina nije ušla u 'savez' sa Srbijom nego u SASTAV Srbije odlukom Velike narodne skupštine iz 1918. godine, što je kasnije potvrđeno Vidovdanskim ustavom, a na osnovu pobede vojske Kraljevine Srbije u Prvom svetskom ratu.
Preporuke:
14
3
42 ponedeljak, 11 jul 2011 11:25
KPJ nije kriva za današnji vojvođanski separatizam
Za vreme II svetskog rata, Vojvodina je bila izdeljena između fašističkih sila, Nemačke, Mađarske i NDH. Partizanskom pokretu treba stoga odati puno priznanje što je ovo područje ne samo oslobodio od nacističkih hordi, nego i vratio u sastav Republike Srbije. Nije li i to istina? Odgovor na pitanje: zašto kao autonomiju, a ne kao integrisano područje? treba ne treba tražiti u nekom navodnom 'antisrpstvu KPJ', nego u težnji da se izbalansiraju nacionalni uticaji u višenacionalnoj Jugoslaviji. Ovom odlukom htela se ispraviti i nepravda što Kraljevina 198. nije priznala narodno veće iz Novog Sada, de fakto pokrajisnku vladu. Da je KPJ zaista vodila antisrpsku politiku, onda ne bi: 1) proterala Nemce, i 2) naselila Srbe iz nerazvijenih područja. Stoga je ovo optužba lišena osnova. A to što se dezintegracioni procesi protežu do danas, pre treba tražiti razloga u Briselu, Vašingtonu, Berlinu i Vatikanu nego u Beogradu. Još jedan dokaz: otkud se
Preporuke:
2
2
43 ponedeljak, 11 jul 2011 11:31
živorad
@ @ Dušanb(r)e II

Ako su ti tvoji komunisti bili tako dobri, zašto nisu bili i konsekventni pa od Like, Istre i Dalmacije, te Slavonije napravili slične autonomije.
A moglo je i u ostalim republikama.
Ovo samo poštenja radi.
Preporuke:
12
1
44 ponedeljak, 11 jul 2011 11:56
Ziva istina
Ode i Vojvodina!!!
Preporuke:
3
9
45 ponedeljak, 11 jul 2011 12:06
dh
@kpj nije kriva...
A ko je dao Baranju hrvatima? Ko je komuniste Srema u toku rata podredio komunisima u tzv. ndh a ne u Srbiji i time teritorijalno priznao ustašku državu i razbijenu Vovodinu?
Daleko seže razbijanje zemlje a mi smo neznalice i svako nam može pričati šta hoće.
Preporuke:
6
2
46 ponedeljak, 11 jul 2011 12:43
Easy-Riding Hell's Angel
Baš tako, Božo, sivi tiću.
Badava osvrtanja i pjesame. Samo akcija.
A-propo, povedi nas onda ti Božo, sivi tiću. Pa da barem mi uhapsimo i strpamo ovog čankolizačkog "Hitlera iz našeg sokaka" tamo gdje mu je mjesto. U bajbokanu.
Preporuke:
2
0
47 ponedeljak, 11 jul 2011 13:51
@živorad
Ne dižem ja 'te moje komuniste' u lovorike, nego pokušava da budem objektivan. Slažem se s vama u pogledu potencijalnih autonomija koje ste spomenuli. Šta više, Dalmacija JESTE bila autonomija neposredno nakon II svetskog rata, i predsednik te autonomije, sa sedištem u Splitu, bio je Vicko Krstulović. Ova autonomija je potom tiho ugašena, jer su takvi odnosi vladali unutar KPH, prevladala je nacionalistička linija. To je zasita bilo u funkciji hrvatskog partiklarizma. Što se tiče srpske autonomije u Lici, Kordunu i Baniji, umesto nje Srbima je data konstitutivnost na celom području RH. Želo bih takođe da podsetim čitaoce i na to da su srpski komunisti ugasili autonomiju Sandžaka, koja je takođe postojala nakon rata, kao i autonomiju Boke, i utopili ih i Srbiju, odnosno Crnu Goru. Jedno na drugo, sve ove činjenic ipak osnažuju tezu da KPJ nije bila inherentno antisrpska (ali jeste bila antivelikosrpska, što nipošto nije
Preporuke:
1
0
48 ponedeljak, 11 jul 2011 13:57
i ovoliko im je previše
Pošto su u srpskoj pokrajini Vojvodini više od dve trećine stanovništva ionako Srbi, da budem iskren - ne vidim uopšte razloga za bilo kakvu autonomiju. Šta će, zaista, većinskom stanovništvu jedne zemlje uopšte bilo kakva autonomija? Ono što treba jeste poštena, školovana i vredna lokalna uprava. Nešto što se baš ne bi moglo reći za sadašnju vojvođansku birokratiju.
Preporuke:
7
1
49 ponedeljak, 11 jul 2011 14:04
Živorad
Dobro, hvala Vam na dodatnim istorijskim činjenicama.
Uprkos svemu ostaje istina da je skor antisrpskih + prohrvatskih poteza bio mnogo puta veći od obrnutih + neutralnih u delovanju KPJ na području nekadašnje SFRJ:
Preporuke:
3
0
50 ponedeljak, 11 jul 2011 14:21
Božo Bjelak
VANU, gdje ste bili do sada brate rođeni (ili setro rođena) da nam ukažete na historijske činjenice. Imam slabo srce, na moju nesreću, i nije lijepo što mi prijetite. Vi ste počeli da imitirate svoga idola, motoristu i zimskog sankača. I on je sklon prijetnjama i nasilničkom ponašanju. U normalnoj zemlji motorista bi davno bio izolovan. O Bogu ne zna ništa, vjeru je bacio,koga taj nerećnik podrazumijeva pod "Vojvođani". Odmah otcijepite Vojvodinu, ako je čine "Vojvođani" zvani Čankovi. Takva nam Vojvodina ne treba. E, sada ću i ja vama zaprijetiti. Dalje ruke od Vojvodine. Kome se ne svođa da živi u Srpskoj Vojvodini, neka ide tamo gdje mu je bolje. Ne pokušavajte da je otmete, biće velikog belaja. Vi separatisti nećete proći kao šiptari. Oni su većina na Kosmetu, a u Vojvodini smo mi Srbi većina i pored srpskih izroda i autonomaša. Još jednom vas upozoravamo,ako vam se ne sviđa život u Vojvodini, kupite prnje, put po dnoge i kažite doviđenja SRPSKA Vojvodino.
Preporuke:
4
1
51 ponedeljak, 11 jul 2011 14:43
Beli Orao
Bezobrazluk ovog lika prevazilazi granice pristojnosti.Lepo je biti fina mangup,ali ovo?Nego kad ćemo ko je šta i pre stvorio.Srbija je pre Drugog rata imala 4fabrike aviona.Imali smo RV (24.11.1912)pre Engleza(29.11.1917). Nego hoćemo li sa juga ili sa severa?`ajde sa juga ne mora sa ladu.
Gde je Koštana,gde je Srpski Mančester-izbombardiovan pa obnovljen,gde je Tigar,MIN,Monopol-Niš,gde je Bor, Majdanpek,gde je 14.oktobar,Prva Petoletka(ne mogu da je prodaju za 5000.000$-radila za ceo svet i Boing),Magnohrom Kraljevo,Fabrika Vagona,gde je FRA-Čačak,Sevojno,gde se denu grad automobila-za stojadina se čekao red,a za Z-10 daju subvencije,šta je sa Smederevom,Rakovicom?Jel dosta?
Pa ne može čovek koji nikad u njivu nije ušao, a u fabriku još manje meni da priča priču o proizvodnji.Da bi se pričalo o proizvodnji u njoj treba da se učestvuje,a lebac se voli više kad se pomaže deki(kako reče Novak), a deka koji je ličio na Li Marvina snažnim otkosima slaže žito,a ja i nana ga slažemo u snoplje.
Preporuke:
2
0
52 ponedeljak, 11 jul 2011 15:20
Branislav
Mislim da bi trebalo ostavljati mnogo više novca i posla na nivou opština i na taj način ostavljati novac baš u onim sredinama koje su ga zaradile. Ne treba praviti nekakve regione kao samodovoljne celine koje bi mogle težiti secesionizmu, već opštinama koje nikad neće imati kapacitet za secesionizam.

Meni je sasvim svejedno da li moju malu opštinu sisa Beograd, Novi Sad ili neki treći sitniji centar.

Ako bi se ovako nešto ostvarilo, muvatorima kao što su čanak i dinkić bi bila trajno zapušena usta, jer bi njihova demagogija izgubila svaki smisao.
Preporuke:
2
0
53 ponedeljak, 11 jul 2011 17:44
citalac
Drzava Srbija i opstine treba da budu nosioci vlasti i imovine.
Preporuke:
1
0
54 ponedeljak, 11 jul 2011 19:56
saša r.
A ja sam do juče mislio da je Vojvodinu stvorio Čanak.
Preporuke:
1
0
55 ponedeljak, 11 jul 2011 21:17
Nezavisna Vojvodina
Vi u Srbiji ionako ne želite u EU dok kod nas vojvođana to nikad nije bilo upitno.
Mi smo evopljani, baštinimo evropske vrednosti i želimo biti deo evropske porodice!
Preporuke:
0
4
56 utorak, 12 jul 2011 09:45
globalno zagađenje
gde god čovek očima pogleda
svuda sklad od zakona,reda.

ko to opet truje atmosferu
pančevac merka uplašenu keru.

razlog prost,objaviće članak
dule,čeda,vuk i naravno čanak.

jedan drugom uzimaju meru
ko je jeo veru za večeru.

sve mereći nešto ispod oka
čija misao ispadne duboka.

ekolozi po struci il jadu
naprežu se da odgovor dadu.

držeći se strasno za banderu
svi napeto preterano..globalizuju.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner